GYIK

(Gyakran Ismételt Kérdések)

RENDELÉSSEL, SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Milyen szállítási és fizetési lehetőségek érhetők el? Milyen költségei vannak?

Minden ezzel kapcsolatos információ a Szállítás és fizetés oldalon látható, illetve a Pénztár oldalon is tájékozódhat vásárlás során. (Az ÁSZF-ben az ezzel megegyező információk szintén megtalálhatók.)

Az üzletben is tudok vásárolni, személyesen? Mikor van erre lehetőség?

Igen, üzletünkben akár személyesen is átveheti rendelését, vásárolhat személyesen nálunk, de szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy mivel webáruházként is üzemelünk, érdemes leadni rendelést az oldalon, vagy telefonon egyeztetni indulás előtt, mert a készlet folyamatos mozgásban van, változhat, továbbá lehetnek olyan munkanapok, amikor tőlünk független tényezők (pl.: technikai okok) miatt üzletünk zárva tarthat. (Ezzel elkerülhető a felesleges utazás, félreértés…) Az oldalunkon ilyen esetekben igyekszünk értesítést is elhelyezni a felső értesítő sávban. E-mailben értesítjük, ha a rendelés tartalma már átvehető, és hogy mikor teheti ezt meg.

Mikor kapom meg a rendelést visszaigazoló e-mailt? Ha nem kaptam, miért nem?

A rendelés leadásának pillanatában, automatikusan, szinte azonnal elküldi rendszerünk az Ön által megadott e-mail címre a rendelést visszaigazoló e-mailt. Ha Ön nem kapta meg ezt az e-mailt, akkor elképzelhető, hogy tévesen adta meg e-mail címét, így a tévesen megadott e-mail címre megy ki a levél (amit nem Ön kap meg). Másik lehetőség, hogy Ön nem adta le a rendelést, nem véglegesítette azt a pénztár oldalon. Ilyen esetekben kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, hogy beérkezett-e hozzánk a rendelése.

Honnan tudhatom, hogy fel lett-e adva a csomagom, milyen állapotú a rendelésem?

Minden állapotváltozás, feladás során az Ön által megadott e-mail címre küld rendszerünk automatikusan ezzel kapcsolatos értesítést. (Annak érdekében, hogy az e-maileket megkapja, kiemelten figyeljen oda arra, hogy az e-mail címét helyesen adja meg!)

Mikor kapom meg a csomagom?

A várható kiszállítás idejéről rendelés során, a webáruház felületén tájékoztatjuk Önt. A szállítás egy közvetített szolgáltatás, így a feltüntetett szállítási időn felül a kézbesítés pontos idejéről a választott futárszolgálat fogja értesíteni Önt. (A futárszolgálatoknál felmerülő esetleges logisztikai problémákra, túlterheltségükre sajnos nincs ráhatásunk, nem tudjuk azt befolyásolni és előre látni sem sajnos.)
A csomag feladásakor kapni fog e-mailben értesítést, nyomkövetési kódot.

Amennyiben rendelése raktáron lévő tétel mellett olyan tételt is tartalmaz, mely a rendelés pillanatában nincs raktáron (melyről tájékozódott előre), abban az esetben a raktáron nem lévő tétel beszerzéséig tolódik a teljes rendelés feldolgozási/kiszállítási ideje, annak érdekében, hogy egy csomagban, egy szállítási költséggel legyen teljesítve a rendelés (ahogy Ön azt leadta).

Hétvégén is megkaphatom a csomagom?

Nem, hétvégén nem kézbesít csomagot a futárszolgálat, mellyel szerződve vagyunk (kivételt képezhetnek a hétvégére áthelyezett „ledolgozós” munkanapok), így kérjük ennek tudatában kalkuláljon a rendelés leadásával. (Amennyiben pl.: hétvégén szüksége lenne a termékre, akkor ne csütörtök este, vagy pénteken adja le a rendelést…)

Külföldi címre is kérhetek szállítást?

Nem, jelenleg csak magyarországi, belföldi címre tudunk csomagot indítani Önnek.

Van lehetőség hitelre, részletben való fizetésre?

Nincs, jelenleg ebben nem tudunk segíteni Önnek sajnos.

Hol találom a vásárlásról szóló számlát?

Amennyiben szállítással adta le rendelését, számlája a csomagban lesz elhelyezve. Ha átvételt követően nem talál számlát, vagy elhagyta, kérjük jelezze e-mailben, mivel a már kiállított számla megtalálható rendszerünkben és PDF (nyomtatható) formában átküldjük Önnek.

Törölhetem a rendelésem?

A rendelés tartalmának becsomagolását, futárszolgálatnak történő átadását, számla kiállítását megelőzően igen, törölhető a rendelés. (Ezzel a folyamattal kapcsolatban is kapni fog egy e-mailt, melyben erről tájékoztatjuk). Mivel ilyenkor egy létrejött szerződésről van szó, szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a csomag átvételének megtagadása (nem jelezve szándékát) szerződésszegésnek minősül, jogilag nem összekeverendő az elállással!

Módosíthatom a rendelést?

A rendelés tartalmának becsomagolását, futárszolgálatnak történő átadását, számla kiállítását megelőzően igen, módosítható a rendelés, az akkori lehetőségek (pl.: raktárkészlet) keretein belül. (Ezzel a folyamattal kapcsolatban is kapni fog egy e-mailt, melyben erről tájékoztatjuk). Mivel ilyenkor egy létrejött szerződésről van szó, kérjük, hogy időben jelezze szándékát ügyfélszolgálatunkon!

Ha több rendelést adtam le, kérhetem, hogy vonják össze azokat?

Ha még nem dolgoztuk fel egyik rendelését sem, abban az esetben kérésére össze tudjuk vonni a még feldolgozatlan rendeléseket, feltéve, ha egy csomagban szállíthatók azok, annak érdekében, hogy Ön ne fizessen többszöri szállítási díjat. Összevonást követően újrakalkuláljuk a szállítási költséget összsúlynak, méretnek megfelelően. Amennyiben már adott le egy rendelést, és további rendelést ad le, kérjük jelezze a megjegyzés mezőben rendelés során a pénztár oldalon, vagy ügyfélszolgálatunkon, hogy mit szeretne, mi a célja a dupla rendeléssel, vagy más eltérő termékekből álló rendeléseivel. Ha sok tételből álló rendelésekről van szó, akkor egyszerűbb, ha töröljük a meglévőt és lead egy újat. Ez a leghatékonyabb mindkét fél számára.

Hivatalos díjbekérőre van szükségem cég, vállalkozás részére az utalást megelőzően. Mi a teendő?

Kérjük, hogy ilyen jellegű igényét írja rendelés során, a pénztár oldalon lévő megjegyzés mezőbe, vagy a rendelés leadását követően írjon egy e-mailt számunkra ezzel kapcsolatban.

TERMÉKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Honnan tudhatom meg, hogy van-e raktáron egy adott termék?

A termék adatlapján, a termék megnevezése alatt, továbbá a kosárban és a pénztárban is látható az aktuális készletinformáció.

Rendeléskor volt raktáron a termékből, leadást követően már nincs. Miért látom ezt az oldalon?

Az esetek 99%-ban ez azért történik, mert az Ön rendelése által fogyott el a termék, Ön foglalja a raktáron lévő terméket. Tehát más részére már nem elérhető az adott termék.

Nem találok egy terméket, melyet korábban már láttam az oldalon. Miért?

Ha egy terméket nem talál, melyet korábban már látott webáruházunkban, az nagy valószínűséggel megszűnt, vagy hosszabb ideig nem lesz elérhető, esetleg elírta, rossz keresőszót használt keresés során.

Hol találom a jótállást?

Amennyiben szállítással adta le rendelését és a rendelése olyan terméket tartalmaz, mely jótállásos (garanciális), abban az esetben a jótállás (garancia papír) a csomagban lesz elhelyezve. Ha átvételt követően nem találja azt a csomagban, kérjük jelezze e-mailben azonnal, hogy ne legyen utólag félreértés, probléma belőle ügyintézés esetén.

Hol találom a használati utasítást?

Használati utasítás papír formában kerül bele csomagjába. Ha elhagyta, nem találja, kérjük jelezze e-mailben, mi pedig válaszban mellékeljük PDF formátumban Önnek. Az Ön és a Mi érdekünk is kölcsönösen, hogy birtokában legyen a használati utasításnak, mely a termék megfelelő használatával kapcsolatban tájékoztatja. (Ha nincs használati utasítása, nem jelzi részünkre, az még nem mentesíti Önt a megfelelő, rendeltetésszerű használat alól.)

Nem tudom eldönteni, hogy egy alkatrész kompatibilis-e a gépemmel, milyen való hozzá. Tudnak segíteni?

A webáruházunkban lévő alkatrészek képein, leírásain, paraméterein azért dolgozunk, hogy átadjunk minden általunk ismert információt, paramétert Önnek, annak érdekében, hogy Ön össze tudja hasonlítani a régi, meglévő alkatrészével az általunk felkínált alkatrészt. A feltüntetett információk összehasonlítása, mérése, ellenőrzése Önre vár, mi ezt nem tudjuk Ön helyett megtenni sajnos, illetve vakon nem mondunk rá igent, mivel a mi célunk is az, hogy Ön a megfelelő alkatrészt vásárolja meg. Tehát kérjük, hogy a paraméterek alapján döntsön: konkrét választ csak az adott márka forgalmazója, márkakereskedés tudna adni paraméterek nélkül. Ha esetleg nincs feltüntetve a termék adatlapján egy Ön által fontosnak vélt méret, írjon egy e-mailt számunkra: Ha van raktáron a termék, akkor megmérjük, amint lesz rá kapacitásunk és válaszban megírjuk.

Celofán/fólia csomagolás nélkül kaptam meg a terméket. Ez azt jelenti, hogy valaki már használta a terméket?

Nem. Egyes gyártók elhagyják a dobozok csomagolását, a gyártás és kiküldés során felhalmozódott műanyag mennyiség csökkentése érdekében, illetve ahhoz, hogy a terméken lévő gyártási számot ráírhassuk a garancia papírra, ahhoz ki kell bontanunk a dobozt. (Alkatrészek esetében becsomagolást megelőzően méreteket is ellenőrizhetünk, sérülést kereshetünk rajta, egyéb ellenőrzést hajthatunk végre, hogy Ön azt kapja, amit rendelt, megelőzzük a problémát.)

Vásárlásomat követően egy termék olcsóbb lett. Megkaphatom a különbözetet?

Nem. A szerződés a leadott rendelés alapján jön létre, a rendelés pillanatában pedig mindig az akkori beszerzési ár alapján kalkulált árat látja. Fordított esetben mi sem kérjük Öntől utólag a különbözetet, ha esetleg drágul egy termék a vásárlást követően.

ÜGYINTÉZÉSSEL, REKLAMÁCIÓVAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok reklamációt benyújtani?

-Írjon nekünk a következő e-mail címre: info@titanker.hu
Annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban tudjuk kezelni panaszát, az e-mail tartalmazza az alábbiakat:
-Bármely rendelés beazonosításhoz szükséges adat (pl.: Rendelés száma, megrendelő neve és címe, kiállított számla sorszáma)
-Termék megnevezése, típusa
-Hiba leírása saját szavaival. (Szükség esetén a panaszt/meghibásodást igazoló fénykép/videó.)
Az Önnek legegyszerűbb lehetőség, ha válaszol bármely rendeléssel kapcsolatos e-mailre, melyet korábban küldtünk.
A kellemetlenségek elkerülése végett, egyeztetés nélkül kérjük ne küldjön vissza árut részünkre!
Kérjük, vegye figyelembe, hogy írásos formában sokkal hatékonyabban kezelhető a panasz. Telefonon keresztül nem tudunk azonnali megoldást biztosítani, mivel szükség lehet további kollégák bevonására, vagy információ szerzésre, melyek nem állnak rögtön a rendelkezésünkre.

Várhatóan mennyi időn belül kapok választ levelemre?

Munkaidőnkön belül átlagosan fél órán belül igyekszünk minden levélre válaszolni, de akadnak túlterhelt időszakok, amikor más tevékenységek prioritást élveznek, illetve nem félretehetőek annak érdekében, hogy minden vásárló rendelését feldolgozzuk a megígért időn belül. (Ha 2-3 munkanapon belül nem kap választ, kérjük írjon újra!)
Olyan esetekben, amikor technikai, vagy egyéb okok miatt zárva vagyunk, nem vagyunk elérhetőek mindig feltüntetjük a weboldalunkon, felül egy értesítő sávban, érdemes ezt figyelni.

Nem érem el Önöket telefonon. Mi lehet az oka?

Oldalunk Kapcsolat menüpontjában, továbbá a láblécében és fejlécében is feltüntetjük, hogy munkanapokon mely időszakban érhet el minket. A telefonos ügyfélszolgálat ideje nem összekeverendő üzletünk nyitvatartásával.
Ha a hívott szám nem kapcsolatható, akkor Ön az ügyfélszolgálati időn kívül hívott minket. Akadnak kivételek, munkaszüneti napok, vagy olyan napok, amikor technikai okok miatt nem tudunk hívást fogadni (Erre az oldal tetején hívjuk fel a figyelmet, egy értesítősávban). Ha kicsörög, de nem vesszük fel, akkor éppen mással folytatunk beszélgetést, vagy mást szolgálunk ki. Igyekszünk visszahívni mindenkit, aki a feltüntetett időpontban hívott volna minket, de nem ért el a mi hibánkból adódóan! (Javasoljuk az e-mailben történő megkeresést, mivel egy levél nem tud feledésbe merülni, szem előtt marad.)

Mikor kapom vissza a pénzem törölt rendelés, vagy elfogadott reklamáció (visszavásárlás) során?

Hivatalosan, jogszabály szerint 14 nap áll rendelkezésünkre a visszafizetésre, de alapvetően mi sem szeretjük a függőben lévő dolgokat, tologatni azokat, így igyekszünk a lehető leghamarabb intézkedni, hogy Ön megkapja pénzét. Elsődleges mindig a vásárló kiszolgálása, rendelésfeldolgozás, annak érdekében, hogy betartsuk a teljesítési időt, amit ígértünk, emellett bizonyos háttérmunkálatokat nem hagyhatunk el, annak érdekében, hogy megfelelően működjünk, így kérjük türelmét ilyen esetekben, ne feltételezzen rosszat, negatívat vállalkozásunkról! (Feltételezzük, hogy Ön sem örült volna, ha azért késett volna csomagja, mert egy korábbi, türelmetlen vásárló azonnali intézkedést követel…)

Minden esetben teljes áron történik a visszavásárlás elállás során?

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a törvény szerint felelősséggel tartozik az áru természetének, tulajdonságának és működésének megismeréséhez szükséges, nem megfelelő bánásmódból következő értékének csökkenéséért. Ha nem történt hibás teljesítés, hibátlan terméket kapott, de Ön mégis használja, akkor a használatból eredően akár értékét is csökkentheti a terméknek. Az elállás feltételeiről és további információkról az ÁSZF-ben tud olvasni (melyet elolvasott és elfogadott vásárlást megelőzően…). Igyekszünk mindig észszerűen eljárni, annak érdekében, hogy mindkét félnek jó legyen, figyelembe véve a jogszabályokat, melyek ezért lettek létrehozva.

Sérülten érkezett a csomag. Mi a teendő?

Amennyiben átvétel során külsérelmi nyomokat lát a kézbesítendő csomagon, vagy akár annak tartalmán, legyen szíves kérje meg a futárt, hogy VEGYEN FEL JEGYZŐKÖNYVET! Lehetőség szerint a gyors, akadálymentes ügyintézés érdekében készítsen fényképeket a sérülésről. Jegyzőkönyv nélkül a kárigény benyújtás nem oldható meg a futárszolgálat felé részünkről. A jegyzőkönyvvel segítséget nyújthat számunkra, hogy mi is reklamálni tudjunk a futárszolgálatnak, mindenki kártalanítva legyen. A szállítás egy közvetített szolgáltatás, melyért az adott szállító, szolgáltató is felel. Kérjük, a panasz benyújtása a kézbesítést követően, a lehető leghamarabb történjen meg, írjon e-mail címünkre!

Nem azt kaptam, amit rendeltem, vagy nem a rendelt mennyiséget kaptam. Mi a teendő?

Ha így történt, sajnáljuk, kérjük írjon nekünk az e-mail címünkre, hogy utána tudjunk nézni a dolognak és orvosoljuk, amennyiben jogos a panasz.

FELHASZNÁLÓI FIÓKKAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Regisztráció nélkül is tudok vásárolni, rendelni az oldalon?

Webáruházunk használatához nem kötelező regisztrálni, regisztráció nélkül is tud vásárolni, rendelést leadni. A regisztrációnak viszont lehetnek előnyei. (pl.: A következő rendeléskor nem kell majd újra megadnia a számlázási és szállítási adatait.)

Hol tudok regisztrálni/belépni a webáruházba?

A láblécben található a Bejelentkezés/Regisztráció menüpont. (Nem kötelező a regisztráció!)

Nem tudok belépni a felhasználói fiókomba. Mi ennek az oka?

Amennyiben Ön még nem regisztrált oldalunkra, regisztráljon, mert csak ezt követően tud belépni fiókjába. Ha már regisztrált, de nem tud belépni, annak okát kiírja a belépési felület. Gyakori eset a jelszó elfelejtése, ilyen esetben lehetősége van új jelszót igényelni, az erre szolgáló gombbal/funkcióval.

Szeretném törölni a felhasználói fiókomat és az ahhoz tartozó személyes adataimat. Mi a teendő?

Ebben az esetben jelezze szándékát e-mailben, ügyfélszolgálatunknak. Kérésének megfelelően kollégánk elvégzi a törlést rövid időn belül.

Nem talált választ kérdésére? Vegye fel velünk bátran a kapcsolatot, mi segítünk!
KAPCSOLAT➔

0
    Kosárba helyezve